داور بخش خبری دومین جشنواره روایت جهاد قم گفت: سناریو قوی، ساختار منسجم و منظم و اثرگذار از آیتمهای گزارش ویدیویی حرفهای است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی روایت جهاد، علی فردوسی در حاشیه نشست داوری نهایی آثار بخش خبری دومین جشنواره روایت جهاد استان قم در گفتوگویی خبری به کارکرد رسانه اشاره کرد و گفت: در گذشته کار کرد رسانه صرفاً اطلاعرسانی بوده اما در زمان حال کار ویژه رسانه تغییر رفتار مردم است.
داور بخش خبری دومین جشنواره روایت جهاد بیان کرد: اگر بتوان الگوی اردوی جهادی و فعالیت جهادی را از طریق رسانههای مختلف در جامعه بسط و گسترش داد علی القاعده تغییر رفتار مردم و کشش به این سمت و سو با تکنیکهای خاص رسانه اتفاق میافتد.
وی در خصوص بخش گزارش ویدیویی گفت: انتظار بیشتری از بخش گزارش ویدیویی تلویزیونی همچنین خبرگزاریها میرفت و امید است سال آینده با نگاه متفاوتی به این مقوله توجه شود.
داور بخش خبری دومین جشنواره روایت جهاد در پایان به حرفهای بودن کار اشاره کرد و گفت: سناریو قوی، ساختار منسجم و منظم و اثرگذار در ساخت یک گزارش ویدیویی ملاک و محور در حرفهای بودن کار است.
https://eitaa.com/jahadgaraan_qom